Maksutavat
Hyväksymme kaikki maksutavat mitä Checkout palvelu tarjoaa. Liikkeessä toistaiseksi noudettavat tilaukset jotka eivät ole etukäteen maksettu voi maksaa käteisellä tai luottokortilla.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Matkahuoltoa. Koska toiminta on vielä pientä niin viemme kerralla useita paketteja postiin yleensä tistaisin, pyrimme että maksimillaan 7:mässä arkipäivässä saamme tavarat liikkeelle. Tilaustuotteet kuten sirkat toimitetaan sitä mukaan kun saapuvat varastoon. Pakasteet toimitetaan Matkahuollon pikapakettina. Eläimet ja isot terraariot joutuu hakemaan meidän tiloista.
Toimituskulut Toistaiseksi käytössä seuraavat toimitustavat. Nouto Varastosta: 0€ ( Ke 16-19, LA 12-15 ) Matkahuollon Bussipaketti / Lähipaketti 6.90€ Matkahuollon Pikapaketti: 19.90€ Matkahuollon Pikapaketti Pakasteita: 19.90 minimitilaus 50€ Pientoimituslisä alle 10€ tilauksiin 5€ ( Ei koske noutoja paikan päältä ) Terraarioille joutuu laskemaan erikseen rahtihinnat kun sitä ei tässä nettikauppaohjelmistossa pysty tekemään.
Matkahuollon laskuri bussipaketeille https://www.matkahuolto.fi/pakettipalvelut/pakettilaskuri/ Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan kuljetukseen 7 arkipäivän aikana. Pyrimme valomerkeillä osoittamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. Pidämme oikeuden perua tilauksen jos emme pysty toimittamaan kohtuullisessa ajassa tuotteita. Tällöin otamme yhteyttä asiakkaaseen ja palautamme mahdollisesti etukäteen maksetut maksut. Viallisen tuotteen palautus Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta reptico.fi @ gmail.com. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti kuljetusyhtiöt huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Asiakkat Pidämme oikeuden valita asiakkaitamme. Pidämme oikeuden kieltäytyä myymästä asiakkaille jotka eivät käyttäydy sosiaalisesti hyväksyttävällä tavalla tai jotka ovat humaltuneita. Pidämme oikeuden kirjoitusvirheisiin ja hintavirheisiin ja oikeuden perua tilauksia näistä johtuvista virheistä. Rahanpalautukset. Jos kauppa purkautuu ja on sovittu rahan palautuksesta niin käytetään Checkout järjestelmän palautusjärjestelmää. Rahanpalautuksesta veloitetaan 5€ käsittelymaksu jos palautus johtuu asiakkaan tilauksen perumisesta, virheellisestä tilauksesta tai tilataan tuotteita vastoin ohjeita ja perutaan tilaus kun tuotetta ei voi toimittaa. Esim. Elävien eläinten tilaaminen toimituksella, pakasteiden tilaaminen alle minimitilausmäärän joita ei voi nettikaupan rajoitteista johtuen estää mutta missä on asiasta selvästi ilmoitettu. Jos tilattu tavara on loppu varastosta ja tilaus lähetetään puutteellisena rahojen palautuksesta ei veloiteta.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta reptico.fi @ gmail.com
|